090213

Hej. Har ni haft en bra fredag den 13e då ? Min dag har varit riktigt skön, har inte varit på praktiken idag, kom hem imorse och kände att jag inte orkade så jag ringde och sjukanmälde mej och va hemma hela dagen ist .. sov till typ 12 och sen städade jag faktiskt :o (de som har varit hemma hos mej de senaste veckorna vet att det behövdes) och sen har jag suttit och sökt lite på KY utbildningar osv :P

Igår åkte jag ner på stan runt 11 och fikade, skvallrade och sa hejdå till Cillerillpill, hon och Madde är nu i Usa :) Och sen träffade jag Janina för vi skulle gå på Work abroad tour på arbetsförmedlingen .. Jag vill såå åka till Australien och jobba ! :D och sen gick vi på stan lite (Janina skulle hitta lite grejer till alla <3 dag som är imorgon ), tog med mej en Cupido sallad hem också som jag åt innan jag åkte till mitt "kära" jobb ... Och sen efter jobbet åkte jag hem till lilla Bosse och sov där ;P

Och nu sitter jag här .. trååk ! Paulina tkt vi skulle ut ikväll, men jag orkar verkligen inte ! Så det blir en lugn hemma kväll .. Men men .. Nu ska jag gå och titta på Are you smarter than a fifth grader :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0