090209

Hej mina kära vänner ! har ni haft en bra dag ? Ledsen att jag inte bloggade nåt igår men jag va först och jobbade och sen nästan direkt efter det så gick jag hem till Bosse och myste lite granna eftersom han hade varit bortrest hela helgen ... :)

Så idag har jag vart på praktiken (astrött såklart) mend et har inte varit så många gäster, va bara 100 typ :P Och nu sitter jag här, känns typ som om jag ska somna varenda gång jag blinkar :P Så blir nog en tidig kväll ikväll ^^ Och juste jag köpte en kavaj idag :o en svart figursydd, skitfin ! Men lite förvånande att man köper en kavaj :P men det kan bli snyggt med chinos, t-shirt och kavajen när det blir lite varmare ute :P

Veckan är ganska fullbokad:
Måndag: praktisera
Tisdag: praktisera
Onsdag: praktisera
Torsdag: Mässa på arbetsförmedlingen, fika med Cilla och sen jobba på kvällen
Fredag: Praktisera, sen vet jag faktiskt inte
Lördag: Alla <3 dag vet faktiskt inte vad som händer.
Söndag: Vet inte :P

Men iaf chill att det inte är nå jobb i helgen ! Nästa vecka har jag jobbat där i 2 år ! :o Det är aslänge juh ! :P

<3


Kommentarer
Rebecca

Hej!



Nu är det REA i bloppisen, och pengarn går till en välgörenhetsfond!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0