090206

Hej. Har ni haft en bra vecka ? Min vecka har varit jättebra ! Är jätteglad (det finns det visserligen en förklaring till) men dock helt slut ! Det tar minst sagt på krafterna att pendla från uppsala-enköping varenda dag ! Och sen gå och servera och springa runt ! Nej, usch, hatar att säga det men föredrar faktiskt skolan :o

Apropå att jag pendlar: Idag när jag stod och väntade på 804 så kommer en tjej från min klass från lekis upp till 9an och ställde sej bredvid mej. Människan stod verkligen precis bredvid mej och tittade åt mitt håll hela tiden men verkade verkligen inte känna igen mej ! :o Så mkt har jag väl ändå inte förändrats ?! Men iaf så går vi på samma buss och hon går förbi mej men känner ändå inte igen mej :o Och med tanke på att hon ansåg mej som sin bästa kompis (medans jag mobbade henne) så tkr jag det är konstigt .. men aja, jag är ändå bara glad att hon inte kände igen mej ;D

Idag va jag och Paulina på I taket lyser stjärnorna. Den va faktiskt riktigt bra ! :D En av de bästa svenska filmerna jag har sett faktiskt, och man blev inte alltför besviken av filmen för att boken va så bra, utan de va typ lika bra :D Vilket va ganska förvånande, för den senaste filmen jag såg som va baserad på en bok va Twilight och den går inte ens att jämföra med boken ! Men iaf, när alla satt och grät när det va som sorgligast (det va jag, paulina och typ 200 fjortisar i salongen) så satt jag typ och log, för jag är för glad :D kändes lite konstigt för jag är alltid den som gråter till filmer/böcker ...

Men nu är jag iaf hemma och ska snart lägga mej i sängen och läsa ! Jag är faktiskt lite imponerad av mej själv för klockan är 23.40 och jag är hemma och nykter en fredags kväll :o Men jag och Paulina har bestämt att inte gå ut den här helgen och försöka att inte gå ut nästa heller :P Och förhoppningsvis så kommer jag vara upptagen nästa helg för då är det Alla <3 dag .. men vi får väl se ! :P

Nej, nu ska jag gå och lägga mej, ska upp och jobba imorgon (oh dear god just kill me)

<3


Kommentarer
Anonym

kände igen dig. Försökte få kontakt med dig för att hälsa men du verkade inte känna igen mig.

2009-02-07 @ 12:16:03
anki

hörru du din lilla rumpnisse..

jag ville också se film :O nu blev jag ledsen ;)



ses en annan dag snyggo

2009-02-07 @ 16:45:09
Mickiz

Vem är du anonym ? och när försökte du få kontakt med mej ? :o

2009-02-07 @ 19:02:31
URL: http://minangel.blogg.se/
Anonym

På bussen när du hade klivit på men du kollade åt ett annat håll.

2009-02-08 @ 10:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0