090203

Hej och förlåt ! Jag vet att jag inte har skrivit på x antal dagar men det har varit fullt upp ! Klassfest i fredags. Trodde faktiskt att det inte skulle bli så roligt och mest tjafs men nej det va riktigt roligt ! :) Jag blev väl liiite för full och skicka tydligen sms till bosse där man inte ens kunde läsa vad som stod .. hmm ^^ Men på klassfesten va det god mat, 19 tjejer, alkohol, lekar (jag vann mest blåst som enligt mej hette blåsast och va även med i mest erfaren) och en massa kort ! Riktigt roligt med utgång efter !
som sagt - inte så nykter så jag ser då ut som Günther ^^
Början av kvällen ..
Vad kan jag säga ?! ^^

Hrm .. ehh ! ^^ Den här kommer jag inte ens ihåg ^^

Sen på lördag åkte jag och min kära lilla kk paulina till sthlm för planerad utgång - orkar inte dra hela hirstorien men det slutade med att vi låg i soffan hemma hos henne och tittade på film och somna halv 12 ^^ Men det va väl lika bra det, för jag hade en minst sagt jobbig bakfylla !

På söndagen åkte jag hem och träffade lilla Bosse på kvällen, mys ! :D

Och igår så började praktiken ! Restaurang Stattshörnan i Enköping är ställer jag kommer vara på 4 veckor framåt nu ! Känns typ som om jag inte är hemma alls ! Men det är faktiskt ett riktigt bra ställe ! :) Och efter praktiken igår så åkte jag ännu en gång hem till lilla Bosse och myste med hnm ! Dock är jag inte precis den piggaste idag, påsarna under ögonen är stora som ica kassar men det va det värt :)

Så jag sitter här nu framför datan, och småtittar lite på Joey och försöker stänga ute ljudet av mamma och calle som sjunger singstar ! Jag hoppas att de vet hur det låter ?

Men nu ska jag gå och lägga mej i sängen är grymt trött, blir nog en tidig kväll ikväll ! Men vi får se ! :P

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0