usch och fy och bläää !

Usch, idag har sååå verkligen inte varit min dag ! Vaknade imorse och funderade verkligen starkt på att stanna hemma och sova ist, men nej vill juh inte ha frånvarotimmar så upp och gå till tåget. Började helt okej som vanligt, men när vi kommer till arlanda så stannar tåget tvärt och nej det ligger skrot på spåret så vi kommer inte framåt, så alla får hoppa av där och vänta på nästa tåg som går om en kvart i kylan !! Men självklart så blev det inte en kvart utan tåget var juh såklart försenat med typ 10 minuter, så missar precis pendeln och får vänta på nästa i en kvart .. men sen går allting smärtfritt iaf .. ända tills jag kommer till skolan, vi får tillbaka skrivningar i rengöring; efflorescenser och lessioner och på pappret står det IG .. wiiho vad roligt ... sen är vi i skolan i typ 1½ timme, så först tog det 2½ timme att ta sej till skolan för att va där i lite mer än en timme .. åker hem, och precis när pendeltåget ska öppna dörrarna och släppa av oss i U-V så ser alla hur upptåget går ! Så jag frågar mej själv; om man som tågkonduktör ser att pendeltåget kommer och har stannat och allting åker man då bara .. men tydligen om man jobbar på UL .. Så där fick jag sitta i en halvtimme återigen i kylan och vilja dö !

Så som sagt, idag har INTE varit min dag så förlåt för att jag suttit här och gnällt .. men det behövdes ! Dock puss på mina kära vänner i klassen som är lite uppmuntrande :) (och såklart min bakgrundsbild på telefonen, ni som har sett den förstår, eller hur Sophie ;) )

Nej nu ska jag gå och gräva ner mej i sängen ...

<3


Kommentarer
Sophie

Jag förstår preciiis, han ser ju ut som kalle ;-) moahahah.. puss på dig sötis, hoppas du har en skön helg. Jag har som sagt pensionärshelg, haha!

2009-12-05 @ 17:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0