Nattgrubbel ...

Har precis tittat klart på andra säsongen av Laguna Beach, I know gammalt program men tkr om det ändå ... Jag har verkligen inte mkt gemensamt med de människorna men när de skulle säga hejdå till alla och så, så slog det mej såhär i nattgrubblet att om mindre än ett år flyttar jag hemifrån, och utomlands ... och det känns riktigt konstigt ! Att inte kunna sitta i soffan med mamma och peter och mysa med alice, att inte kunna ringa janina och ta en promenad eller gå på stan eller vad som helst .. Kommer allt finnas kvar när jag kommer hem igen ? Eller har allt förändrats då ? Vill inte ens veta för tillfället .. Men det är bara nattgrubbel, kmr säkert kännas bättre imorgon, för just nu känns det som om jag inte ens vill åka ...

Pratade med en.. eh låt oss säga gammal kompis idag, som är i USA på en "jorden runt resa" och är så svartsjuk på värmen ! Gosh !

Nej, nu ska jag gå och läsa lite och sen sova .. Min älskling Jannis åker till Irland om 4 dagar och lämnar mej att dö här i Sverige under självaste nyår ! Men men ... Älskar dej ! <3




<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0