Håret mitt !

Åh, jag är så glad ! Idag har jag köpt hår, på fredag färgar jag mitt eget och på söndag sätter jag i extensions ! :D slipper det här äckelhåret nu, som aldrig gör som jag vill !

Dock har jag känt mej som en bitterfitta idag .. använde Face smink på lektionen och usch jag tycker verkligen inte om flytande foundation ! Känns som om jag har en mask i ansiktet och vill bara klia bort det .. nej jag är ett väldigt stort fan av i.d sen typ 3 år tillbaka ! Tänker aldrig byta bort det !
När vi höll på med svampen och skulle lägga grunden tänkte jag bara på när man va 13-14 år och hade en såndär svamp och la på i tjocka lager. .. nej hualigen ! I.D bare minerals in my heart forever ! :)
Så förlåt Camilla om jag verkade grinig, det va inte du, det va bara den där äckliga foundationen !

Nej, nu ska jag gå och göra nåt vettigt som typ att titta på tv och chilla !



<3


Kommentarer
Camilla

Du var lite grining men jag kunde ana att det var för sminket :D Jag fick lite godis av dig så jag var glad ;)

2009-12-16 @ 22:22:49
URL: http://miiilaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0