Don't know what to do ..

Har ni haft en bra helg kära läsare ? Min helg har varit lugn, har jobbat och myst bara .. och försökt plugga :/

Sitter här och väntar på att Gossip girl ska börja igen efter pausen :) Borde egentligen plugga .. Men det är så sjukt tråkigt ! Buhu ! Skönt att det kommer blir sista anatomi provet imorgon för terminen iaf :D Yeey !

Vet inte hur jag ska göra när det gäller vissa saker, ska jag eller ska jag inte ? :/ Känner mej helt delad, vill juh men samtidigt inte .. Jaja, får se hur jag gör

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0