Igår och idag

Ja, så igår blev det utgång dårå .. va meningen att vi skulle till gillet, men vi träffade på några av angelicas kompisar som är lika gamla och de hade inte kommit in, så vi testade inte ens .. vi hamnade ist på vårat kära gamla Folket ^^ Men det var en grymt rolig kväll jag hade med Partypinglorna Paulina och Angelica ! Träffade på Angelicas klasskompisar och parallellare (som bara va killar) och jag hade riktigt roligt ! Och va vääldigt onykter ! Och det märktes juh också imorse måste jag säga !

Somnade runt 4 halv 5 igår¨och gick upp klockan 7 ! Jag va juh inte pigg kan man juh säga, men det va det värt ! Träffade Janina och drog till sthlm ! Hittade min studentklänning, ÄNTLIGEN !!!! Hittade också ett par söta blommiga shorts och ett par höga skor :D hihi ...

Men nu ska jag kolla klart på One tree hill, fixa naglarna och sen är det gossip girl och tillslut läggdags ! :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0