Förlåt !

Jag vet, jag har inte skrivit på mer än en vecka men jag har verkligen inte haft tid eller nånting ... Det va sista veckan på praktiken förra veckan, sorgligt ! Fick nyss ett intyg av Nilla på mejlen, och jag började gråta ! Usch, kommer verkligen sakna henne och våra samtal och allt hon har lärt mej ! :( :)

Sitter hemma nu och har lov och det är underbart väder ute ! Jag har en slags hatkärlek till våren. Det är underbart fint och så skönt MEN jag blir helt fucked up pga pollen ! :S Men men .. what to do liksom .. Det borde tamejfan va mitt nya ordspråk nuförtiden !

Ska ner på stan snart och träffa Bella och göra en väldigt viktig sak, vad får ni dock inte veta ;)

Men ska fixa håret nu, det tar juh liksom lite längre tid än det brukade nuför tiden :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0