090422

Hej. Har mina bekanta haft en bra dag ? Jag har haft en helt okej dag .. Paulina min lilla skitunge va för rädd för att vara ensam hemma så hon sov hos mej inatt så hon va enda anledningen till att jag gick på tråk lektionen imorse .. blää ! hatar den lektionen, och tycker verkligen inte om läraren ... dock gör vi inte så mkt :P

Sen va det mest chill hela dagen !
har fått reda på att en massa "gamla kompisar" ska till Magaluf samtidigt som vi ska dit .. och de här "gamla kompisarna" råkar vara killar också .. mohahaha !

Nej, men nu ska jag snart gå iväg och träffa två pojkar och titta på nån fotbollsmatch .. wie ?! haha

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0