090421

Hallå ! Hur har ni haft det idag ? Min dag har varit riktigt chill faktiskt :P Tandläkaren klockan 7 som va lite dryg faktiskt ! Tänker inte säga vad jag gjorde där för det är pinsamt med tanke på att jag faktiskt snart är 19 år ... :S sen åkte jag hem och hade sovmorgon och började skolan 10.15 med tråk naturkunskap .. ^^ Sen va det typ en gubbe som prata om hedersnånting .. stanna inte så länge utan jag och Jenny åkte hem till mej och lagade sista menyn på projektarbetet så jag är proppmätt nu ! :P Fick ett oanständigt förslag idag också ... ;)

Nej, nu blir det vänner för min skull ..

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0