090420

Jag vet ! Det har verkligen varit världshistoriens sämsta uppdatering här, men jag har bara inte orkat ! Har varit alldeles för mkt nu när skolan har börjat igen ! Fast nu är det juh faktiskt bara typ 6 veckor kvar, shit ! :/ Men det är en massa annat som händer innan det. En massa studentskivor, planerande för studenten, på söndag ska jag och J åka in till storstaden Sthlm och leta studentklänning, sen är det våran egen studentskiva som kommer bli bäst (såklart eftersom jag kommer vara där) men vi har iaf kommit på vad vi ska klä ut/upp oss till. Imorgon ska jag och Jenny ha vårat sista PA möte då vi faktiskt ska laga mat. Yum, blir en massa gottgott säger jag bara !

Åh, snart är det Magaluf ! LÄNGTAR ! Fatta att bara ligga i solen, med en drink i handen och sen på kvällen röja och vara underbart snygga (även fast jag kommer se ut som en kräfta).

Och vad hände i helgen då ? Jo, jag, Paulina, Janina, Malin, Martina och Malin va ut .. Hade inte vart ut på över tre veckor :O Vi hade jävligt roligt kan jag juh säga ! Kommer inte ihåg detaljer, vet att jag vaknade på lördagen med huvudvärk och träningsvärk i låren ... frågan är bara varför XD


Malin och Janina på väg.

Ja - vad kan jag säga

Jadu - jag ser tamejfan besatt ut eller nåt

Kisande Mikaela typ.

Det va lite bilder från i helgen det ..

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0