090408

Hej mina kära läsare ! Hur har ni det ? Livet leker och är intressant för min del ! Det är juh påsklov nu, eller aa från o med imorgon blir det inte så mkt lov för min del jobbar torsdag-söndag ... Suck !

Idag va jag runt och strosade på staden med P. Babblade en massa känns som det va 100 år sen jag träffade henne men det va liksom i fredags :P

Sitter och funderar på två saker för tillfället : vad jag ska klä ut mej till på studentskivan. Om ni har några förslag så är det bara att säga till, temat är Back in the days.
Och det andra är hur jag ska göra med studentklänningen ! Nu kommer fler och fler och säger att de har köpt sin klänning och jag blir helt AARGH ! Jag vill också ha min nu !

Men men .. Nej nu ska jag gå och plugga uschamej ! Engelska=nejtack !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0