Ouch !

Borde kanske inte skriva det här här för det finns rätt många som skulle skratta åt mej men det gjorde ont ! Skulle gå upp till min våning nyss, men glömde att dörren brukar glida igen och det var mörkt .. Så vad gör jag ? Jo, jag går rakt in i dörren och slår upp vattenglaset i läppen så jag får ett litet sår i läppen och spiller vatten över hela mej ... :(
Så nu är jag trött, har ont i läppen och i huvudet och blöt !

Tyck synd om mej och trösta mej !

Nej, ska sova nu ... Godnatt och sov sött !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0