I'm sorry

Förlåt har inte skrivit på evigheter igen ! Men det har varit så mkt  i skolan och jag har inte varit inne på datan sen i tisdags .. Jag vet I'm bad !
Så vad har hänt sen sist jag skrev ? Jo, mitt nationella gick jättebra ! Blev jättenöjd och fick bra kommentarer av min lärare .. Hade informerande tal samma dag och det gick också bra med tanke på omständigheterna :P

Igår var jag ut med Paulina, Janina va där och fira Bella så henne va jag också med .. Sen va Martina där också men hon gick hem väldigt tidigt ... Och anki va där också :D

Men gårdagen va ganska rolig, kaosartad men helt okej ... Skulle egentligen till ett ställe som heter huset i sthlm ikväll, men jag orkar inte ! Tror jag börjar bli sjuk :S Och nu när det är lov också !! Så ist är jag ensam hemma, min kära familj är på fest i jumkil ... Ska snart gå och ta ett bad, skönt ! Köpte ett nytt smycke till piercingen, en liten fjäril (visst jag har fjörilsfobi, men den här är glittrig och söt) eftersom min rosa gör ont och läkestaven är för stor :P

Imorgon ska jag träffa M, har inte träffat hnm sen förra onsdagen .. Så det ska bli mys !! Jag ligger illa till !! Men jag är glad för det på samma gång som jag är orolig ...

Och nu i veckan så har vi lov, grymt skönt ! Martina, Malin och Janina är i Mora så de kommer man inte träffa :( Men har faktiskt redan planerat in veckan:

Måndag: Åka skridskor med Paulina ;P
Tisdag: Fixa med PA hemma hos Jen, laga den tredje menyn
Onsdag: har inget in planerat än så länge
Torsdag: Jobba
Fredag: Premiär för teatern !! :D
Lördag: Jobba och sen kanske Halloween firande på People
Söndag: Jobba

Nej, nu ska jag gå och ta ett låångt skönt bad !

<3


Kommentarer
Anonym

oj oj.. man blev ju till och med nämd i din text... hur kan det ske??

2008-10-26 @ 18:31:20
Anonym

tönt ......................inte du mickis ;)

2008-10-31 @ 14:48:10
Mikaela

Vilka är det som har kommenterat då ? :o

2008-11-03 @ 19:19:13
URL: http://minangel.blogg.se/
Anonym

haha jag skrev det första som en irroni du vet skämtade om att jag blev chockad.. jag är ju ofta nämd i din blogg.. och jag tror du vet vem jag är.. din egna 18 augusti... men tydligen var jag en tönt med..

2008-11-03 @ 21:36:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0