If you jump I jump ..

Hej hopp ! Har ni haft en mysig kväll ? Min har vart mys iaf, har legat och tittat på Titanic, eller aa gör det fortf, men tröttnar när skeppet börjar sjunka, det är lite föör långtråkigt ^^

Händer imorgon då ?
Jag ska iaf plugga och sen på middag med mamma, peter, calle, oscar, frida och sebastian, Gunnel och Åke .. Blir nog trevligt ^^

Va juh på Björn tidigare ikväll, och jag måste säga det, men Björn va inte så jätterolig .. Soran, Özz och Måns Möller va också med .. Men jag hade förväntat mej lite mer liksom :P Men skratta gjorde jag iaf, så jag fick ont i magen ! Dock inget "muskelbristning i käken" skratt .. Men det händer inte speciellt ofta som tur är ..

Nej, nu ska jag gå och se den allra sorgligaste delen i Titanic (dvs när Jack drunknar *snyft*)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0