I know !

Jag vet jag vet ! har inte varit duktig alls med att uppdatera :S Men det har varit så mkt nu ..
Kan ta en liten uppdatering...
I fredags va vi på studiebesök på UKK med klassen, det va faktiskt lite roligt ! Fick gå runt och kolla hur alla rum och allt såg ut, så nu vet jag vart jag ska gå när jag ska titta på Björn .. Borde egentligen lagt mej i ett av skåpen i VIp rummet och gömt mej tills på lördag, men ville uppleva denna helg som vart ^^

Sen i fredags kväll va jag bara hemma, förvånad ? Jag och mami va och åt på Dragon palace och sen somna jag ganska tidigt, men vaknade när mamma och peter kom hem från arlanda, och mamma visade peter nya hemskt fula mössa som han köpte i München :P

I lördags jobbade jag först, en helt vanlig jobbdag sen åkte jag hem och duscha och vänta på Janina och Anki, för vi skulle ut, Lazee skulle komma till people :P Så kom Janina och jag fixade hennes naglar och så. Sen kom Anki och vi börja fördricka och fixa oss, jag och Janina drack Martini, det va inte precis gott, eller vad säger du Janina ;) Och jag va fett snygg igår ! hade min nya frisyr (juste jag har klippt lugg) och sen hade jag faktiskt tofs :o En tofs som synndes också ! Japp, I know, förvånande ! Sen hade jag min älskade klänning och mina favoriter på fötterna ;P Sen drog vi till bussen .. haha, va helt säker på att det var Malins mamma som satt på den .. men det va det inte, Anki gick fram och kolla XD
Sen mötte vi Malin och Malin och deras kompis som jag inte kom ihåg vad han heter :P Och vi gick in, väl inne höll jag på att sprängas för att jag va så kissnödig men självklart med min tur så va det översvämning på ALLA toaletterna ! Så jag höll på att dö, men vi beställde innan och sen fixade de toaletterna på den stora toaletten och jag fick kissa, det var SKÖNT ! HAHAHA !

Sen drack jag och drack ännu mer, så jag va så jävla full ! hahah ! Men roligt va det ! Och i slutet av kvällen ! OMG ! hhhaahah !! Tack för en jätterolig kväll tjejer !! Älskar er <3<3

Så, idag då .. Jo, jag har mått SKIT !! Fyfan, jobbade men såg typ ut som "Hej, jag äe bakfull" så tyckte typ synd om kunderna men men .. Det va LÄTT värt det ! Roligt som fan va det iaf ;)
Så nu sitter jag här, huvudvärken har ÄNTLIGEN gått över (Tack gode gud) har fortf ångest för alla minnesbilder som ploppar upp i huvudet ibland .. Men men !

Nu ska jag nog gå och sova .. Puss på er

 Min nya lugg förresten, Fint ? ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0