Hjälp mej !

usch, sitter och pluggar, har ekologiprov imorgon :S Kan typ ingenting, så misstänker att det inte kommer gå så bra ! Sen efter skolan ska jag och Jen hem till henne och ha lite PA, ska laga den Amerikanska menyn idag ;D Caesar sallad, egna hamburgare med vitlöksklyftor och cheesecake, MUMS !!
Sen på onsdag efter skolan ska jag på dejt !!! HJÄLP !!!!! :O :S Nervös kan man juuh säga, men får hoppas att det går bra, tänker inte säga nåt mer om det ^^ Men men, nu ska jag gå och plugga vidare, önska mej lycka till ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0