Hemma en fredagskväll ...

Hej.. Vad gör ni för nåt ? Jag sitter hemma ! Känns lite småkonstigt att sitta hemma .. Men kan inte gå ut ikväll, för jag vill inte vara bakfull imorgon på mamis födelsedag, för vi ska gå på björn ! :D Så jag har tagit en hemma kväll, hade tänkt plugga lite, men det går inte så bra :S Hade tänkt göra en argumenterande uppsats om fettpärlan som ska in på onsdag, men det går inte speciellt bra ! Försöker också skriva en text om GUC som ska med på Comenius mötet, men känns inte riktigt som om jag kommer nånstans .. Haha ! Så funderar på att kolla någon film ist, men har ingen bra hemma, och orkar inte pallra mej till affären för att hyra en film, även fast jag skulle vilja se Brudens bästa man .. :P How to do ?  Blir nog att cykla till affären ändå ^^

Vad har hänt idag då ? Jo, jag har haft en jätterolig dag i skolan faktiskt ! Ja, inte själva lektionerna då ! Haha XD Utan andra saker .. Har lärt mej två nya ord idag; A2M .. hahahah XD och Fransk massage :P
Malin - Det här skulle du vilja att pip skulle göra va ?
          - Hahah ! Jag hoppas han har större än en penna isf XD Fett roligt vi hade det .. Och jag hade en jätteskön säng idag som bestod av, Janina - vid fötterna, Martina vid vaderna, Paulina vid rumpan och Malin vid huvudet .. Skitskönt faktiskt ! Och de saknade mej efter att jag lyfte på mej =) Hahaha !

Hmm .. Han har fortf inte hört av sej ... :S


Nej, nu ska jag nog pallra mej ner till affären .. Men vi höres och synes ;P


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0