Hej, glada jag här

Hej, glada jag här ! Hur mår ni ? Jag mår super, sitter och väntar på att vi ska åka ner på stan, vi ska in på åhlens innan Björn, mamma måste byta tröjan hon fick av mej, den satt inge bra :/ 
Jag sitter här, lyssnar på Corinne Bailey Rae och är allmänt glad ! Hoppas ni också är glada ..

Helgens planer är:
Igår: Bara tog det lugnt ! Grymt skönt, kändes lite konstigt och lite små tråkigt att va hemma när de andra va ute, men men ...
Idag: Gå på Björn och fira mami som fyller år. GRATTIS ÄLSKADE MAMI !! DU HÅLLER PÅ ATT BLI GAMMAL ! :P
 Måste dra !
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0