Happy face

Hej, hur mår ni ? Jag mår jättebra :D Har inte skrivit något för att jag inte haft en data i närheten.. I tisdags så åkte jag till Jen efter skolan för vi skulle ha lite PA, skulle laga den andra menyn, USA ! Skitgott blev det :P

Sen igår så åkte jag ner på stan med Anki och Paulina och gick med de på stan eftersom jag hade en träff med M igår :D Det va jättemysigt ! Va väldigt nervös innan men det gick jättebra och han är jättegullig ! :) Så är rätt glad för det ! Hade prov i NK i tisdags också, det gick okej, klarar mej nog iaf, får vi hoppas ! Sen hade jag prov i Judendomen idag, och det gick iaf inte speciellt bra ! :( Men men, jag kanske klarar mej ändå, får väl hoppas på den med ..

Snart ska jag börja skriva på beskrivningen om GUC som jag ska skriva på engelska till Belfast mötet, orkar inte just nu, får väl börja imorgon eller nåt, eftersom jag inte ska ut i helgen, blir typ första gången på ett tag nu, haha ! Men det ska bli rätt skönt, ska fira mamma på lördag då vi ska på björn och så, MYS ! :D

Nej, nu ska jag gå och ta det lite lugnt och sen åka till jobbet ! :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0