Förlåt !

Förlåt ! Nu va de ett tag sen jag skrev IGEN .. Men nu ska jag börja skärpa mej :P

Vad har hänt sen sist då ? Jo, jag träffa M i onsdags, vi va och såg filmen Step brothers, och den va faktiskt riktigt rolig  ! :D Och han va såklart riktigt söt, va hade jag o vänta mej liksom ^^

Sen va jag bara hemma i Fredags, hade tänkt titta på Disturbia (som jag har sett förr men ville se igen) men tittade i kanske 20 minuter sen tyckte jag de va för läskigt så jag stände av, får vänta tills NÅN vill titta på den med mej :)

och i lördags jobbade jag först, och sen gick jag ut med Paulina (som vanligt), Janina, Anki och Cilla, skitrolig kväll även fast det inte va så mkt folk, men jag gjorde coolaste grejen på dansgolvet, gick typ ner i halvtbrygga I KLACKAR ! Va inte det coolt så säg vad ;) Ni som såg det vet juh ;)

Sen i söndags så jobbade jag bara :P

Så idag har jag vart på Praktik möte på UKK så nu är det fixat, ska ha praktik där vecka 6-14 :D Får väl se hur det blir då :P

Nej,. nu ska jag gå och plugga lite, har rätt mkt i veckan ! :(

 Vi tjejer som va ut i lördags .. hahah ! Finns många roliga minnen som typ killen som satt mittemot oss, satt och försökte styla, så skulle han dricka ur sin öl och råka spilla på sej själv, smart grabben XD och sen killen i orange/röd skjorta (Cillas kille ;) ) som va sååå duktig på att dansa XD

<3


Kommentarer
Cilla

Faaan också att jag inte lyckades ragga upp honom ;)

2008-10-20 @ 19:37:43
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/
Mikaela

Jaa, lite synd ! Då hade Niklas blivit ännu mer avundsjuk XD

2008-10-20 @ 20:04:19
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0