081021

Hej. Vad gör ni ? Jag har precis kommit hem, och är hur stressad som helst ! Usch, har 3 grejer att göra tills imorgon, och jag har knappt börjat ! har först och främst Nationella muntliga/PM att göra, och jag kommer typ ingen vart :/ sen har jag också ett informerande tal på SvC imorgon :S och där har jag knappt börjat heller ! Usch, orkar inte skolan idag eller överhuvudtaget förresten .. Nej, nu sitter jag bara här och klagar ...

har faktiskt haft en riktigt rolig dag än så länge ... Hade först SvB lite småbooring och efter det var det sexualkunskap, känns lite sent att läsa den kursen när man går sista året på gymnasiet, men roligt är det iaf .. Idag lärde vi oss om anatomin tack vare Herbert och jag kommer inte ihåg vad den kvinnliga kroppen hette XD Sen blev det lunch, som faktiskt inte var så jätteäckligt ! Och efter det Jannes ämne, då jag inte var spec koncentrerad då Malin skrev ett sms till M från min telefon där det stod sug min tutte .. Så vi skratta väldigt mkt åt det .. Sen blev det 20 minuters PA och nu sitter jag här och ska FÖRSÖKA plugga snart XD

Nej, ha så roligt resten av dagen love

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0