081014

Tjillevippen. Vad gör ni ? Haft en bra dag än så länge ?
Min dag har vart helt okej, fick reda på Nk provet i ekologi, fick ett poäng från VG ! :S
Ska försöka plugga lite idag, måste göra klart comenius grejen och argumenterande uppsatsen .. Känns som om jag inte precis kommer jobba spec mkt, sen ska jag också göra engelskan, har Progress test på torsdag, behöver plugga lite till det också :P

Sen ska jag använda den lilla tee trea oil tabletten idag och se om den är bra ..

Nej, ska gå och plugga lite nu .. Säger Lycka till till hemlig person som vet varför ! ;)

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0