This is me this is real

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min har varit riktigt skön och lite småspontan .. Låg hemma och läste engelska boken som jag ska redovisa på måndag btw, pratade med m igår och han sa att han skulle försöka jobba snabbt och sen komma och träffa mej .. Så när klockan var runt 14-14.30 så smsade jag hnm och fråga hur det gick att jobba så ringde han mej och sa att hans telefon hade gått sönder och att bla mitt nummer då hade legat på i den andra telefonen och att han försökt få tag på mej .. Men nu var han iaf i Uppsala och snart hos mej ..

HJÄLP !! Jag låg i sängen i en t-shirt och läste, med skitit hår och inget smink så fort som fan klädde jag på mej tog på mej lite smink och satte upp håret i en tofs .. Så vips var han här ! Sen åkte han vid 6 för att han skulle till nån kompis och spela poker så nu sitter jag ensam i vardagsrummet och har tittat på camp rock, som jag förövrigt tycker är riktigt bra ;P Förvånande va ?

Men jag är ganska förvirrad om man säger så ... M tkr om mej men är osäker så skulle vi egentligen pratat om det idag men det blev inte så .. Men jag vet inte vad jag ska göra ! Åker iaf på tisdag så kanske jag har fått lite perspektiv på saker när jag kommit hem (inte för att jag tror det, men man kan juh alltid hoppas)

Nej, nu ska jag gå och umgås med mina bästa vänner Ben och Jerry och Phish fooden ;) och läsa lite engelska bok (för jag är en duktig flicka.. )

Var typ 2 timmar sen M åkte ifrån mej och jag saknar hnm redan, det här är illa !!!!! :S :S

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0