Shoppingen på Nordirland & Tax freen

Tänkte visa er vad jag shoppa när jag va på Nordirland :) Så här kommer det:

Mina nya favorit skor som jag köpte på primark i Belfast :D
Köpte en massa underkläder
Köpte ett sovlinne med matchande trosor
Hittade ett par paljettleggings :)
Köpte en lång väst i svart
En paljett kofta ;P
Köpte en skitsöt kjol ! :D

Blev en flaska alkohol också
Och såklart 4 flaskor av min älskade Fanta lemonläppbalsam köpte även en ögonkräm på Bs
Skitsöta sovtrosor  kurv tejp ;)fint glittrigt skärp
  köpte också "klistermärken" till naglarna
Parfym från Victorias secret
Jättesköna tofflor !
Det där va vad jag shoppade, blev även lite godis och annat mums :D

<3


Kommentarer
A

GE MIG DINA SKOR ÄLSKAR DEM ....

2008-11-19 @ 17:57:51
Mikaela

hhaha ! Okej, tack vem du nu är :P

2008-11-20 @ 10:25:23
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0