Nyårsafton

Shit, läste lundstromjens.blogspot.se innan och blev grymt sugen på att fira nyår ! Jag har aldrig varit nån vidare fira-nyår-typ utan jag har typ jobbat och chillat med familjen och diverse middagar men nu i år känner jag att jag faktiskt vill fira nyår ! hum .. sen vad jag kommer göra då är en helt annan sak .. Paulajna är i Thailand, Malin kommer säkert fira sin födelsedag och Martina kommer säkert va i Mora .. Men jag känner att jag inte riktigt vill vara ute och fira nyår för då kommer jag se ut som jag vet inte vad ! Speciellt om det fortsätter vara värsta ovädret !!

Asså shit varför bor vi egentligen i Sverige, det är bara regn och snö är året om typ .. hum ! Skulle vilja vara på ett varmt ställe nu, tänk strand, sol och en drink i handen + ett litet besök till spa:t lite då och då ...

Nej, nu blir det vänner

<3



Kommentarer
Malin

älskade du jag ska väl inte fira min födelsedag hela dagen ;) hitt på något så är jag säkert på :')

2008-11-25 @ 18:31:45
Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-25 @ 18:40:25
URL: http://picturesofme.blogg.se/
paulina

jag vill fira nyår i sverige med dig :(

2008-11-29 @ 15:57:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0