Just a couple of hours left

Hej. Förlåt för att jag inte skrev i helgen .. men det gick inte, vet inte varför :S

har precis packat klart tror jag ... känns typ som om jag kommer glömma allt ! Är lite nervös, men det går säkert bra, I hope ! Kommer nog ha väldigt roligt i vilket fall som helst .. Får träffa Jasmin och en massa roliga igen, så räkna med att det blir ett långt inllägg när jag kommer hem .. Förvänta er inga inlägg på typ en vecka nu, vet inte om jag kommer ha någon tillgång till data ;)

Så håller ni tummarna för mej att en viss italienare INTE kommer va där .. Haha !

Men nu ska jag gå och lägga mej, måste få nån timmes sömn åtminstone .. 05.30 lämnar jag Uppsala imorgon, och flyget får 10.10 ..
Önska mej lycka till
Ha en bra vecka utan mej

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0