Godmorgon

Godmorgon allihopa ! Hade ni en bra kväll igår ? Min va jättebra ! Gick inte ut för 3:e veckan i rad, jag va hemma och myste med min M ist :D Så vi låg och myste så åkte han hem i morse när jag skulle till skolan, där jag nu är ! usch. fatta att jag är i skolan en lördag (!) Grymt trött !!

Men ikväll blir det bio med Jen, min älskade film TWILIGHT !! Yeeay !

Jag tycker ändå att jag är ganska duktig som inte har vart ute på 3 veckor, fast nästa vecka ska jag och Janina på teatern, hon ville testa hur det var :D

Men nu ska jag gå och förbereda mej lite för jag ska prata om en halvtimme ...
Hörs sen, kommer berätta hur Twilight va :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0