Förlåt förlåt förlåt !

Förlåt förlåt förlåt förlåt ! Jag har varit VÄLDIGT VÄLDIGT dålig på att skriva men jag har inte vart inne på datan sen förra lördagen ! Så hur har erat lov varit då ? Mitt har varit riktigt bra faktiskt ! Mitt allra sista höstlov, ganska sorgligt men ändå skönt ...
Så vad har jag gjort ? Jo, jag har åkt skridskor med min lilla kompis Paulina - konståkerskan, jag har träffat mr M, vart på premiär av den nya klubben Teatern, jag har vart på people jobbat och haft ett allmänt skönt lov :D Har inte pluggat ett dugg även fast jag borde ha gjort det ^^

Så nu är jag tillbaka till skolan ! Jag orkar inte ! Går bara en vecka dock sen åker jag till Nordirland, JIPPIE !! :D Kan inte vänta, och när jag sitter och pratar med Jasmine från Schweiz blir jag ännu mer exalterad !! Jag vill åka nu !!

Så i helgen som kommer nu ska jag inte gå ut faktiskt, hör och häpna ! men jag ska typ packa och grejsa för att jag åker på tisdagen ..

Men nu ska jag gå och snarka (eller aa jag snarkar inte men ni förstår ;) ) men vi höres snyggingar jag lovar att uppdatera bättre ;)

<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0