En helg med roligheter, sprit och paljettleggings ;)

Hej mina bloggläsare, förlåt för att jag inte skrivit på länge ..
Har ni haft en bra helg ? Min helg har varit minst sagt rolig ! I fredags så skulle jag, janina, martina, paulina, annica och rossi ut .. stod uppskrivna på både peoples och teaterns lista, hade planerat att först gå till people och sen vidare till teatern, men riktigt så blev det inte ... Kvällen började med förfest + fixning här hos mej, med pizza, sprit, vin och jag har aldrig .. Sen tog vi bussen ner på stan där vi träffade Malin, och sen gick vi till People där det blev shottar och drinkar, mums ! Skulle egentligen gått till Teatern men det blev inte så, hade en så pass rolig kväll .. Martina gick tyvärr tidigare, men jag hade roligt ändå ... Träffade på en gammal kompis som heter Jakob, trodde inte han skulle känna igen mej, för jag har väl ändå förändrats ? ^^ Jag, Janina och Rossi bestämde oss för att ta taxi hem ist för buss .. så runt 02.50 drog vi till BK, och påvägen stötte jag på en liten full Mr M :D hihi, skämta inte när jag säger att jag blev lite glad !!! Sen satte sej jag och Janina i taxin och drog hem ... Väldigt trevlig kväll alla ni tjejer jag va där med ! Och alla er jag träffa där :D Jag gjorde succé i paljettleggings ;) Lördagen var dock inte lika rolig, bakfull som ett as och jobbade .. hum ! Kan trösta mej med att jag inte var ensam om att må skit, Mr M mådde inte så bra han heller :P




Ser lite småporrig ut på bilderna, hmm ... weird !
Men nu ska jag se slutet av Sanningens ögonblick då två tjejer jag känner C och M träffade killen som blir förhörd och kompisen som sitter där, på BJ i fredags, söta ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0