081126

Hejhej ! Sorry att jag inte skrev igår men jag gjorde nåt annat.. dock kommer jag inte ihåg vad, minne som en guldfisk ;)

Idag var vi på SJ Service Academy och fick en rundvandring där och hade efter det en HLR utbildning :) Det var riktigt roligt, förutom i slutet då jag fick typ syrebrist eller något när jag försökte rädda en docka ^^ Så det började tjuta i öronen och jag kunde inte stå och grejer, lite små läskigt men sen blev det bättre ..

Imorgon är det prov i Engelska som gäller.. Och appropå prov så fick vi reda på våra NP prov idag :) På muntliga så fick jag MVG !!! JAG - MVG I MUNTLIGT !!  :D Och sen fick jag VG på skriftligt men det slutliga betyget hamnade på VG+ men jag är ganska glad ändå :)

Hahaha, och på fredag ska jag hålla ett hyllningstal på min allra sista lektion i Svenska C, och det jag ska hålla ett tal om är Malins och Gustafs bröllopsdag XD Det kommer bli fett roligt ! Och eftersom jag fick högt betyg på Nationella så ska jag försöka få ett ganska högt betyg nu med :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0