081124 - en månad kvar

Hej. Vad har hänt idag då ? Jag har vart i skolan, wiie right ?! ^^ Fast det var riktigt roligt på drama lektionen, de andra i gruppen skulle spela upp sina forum pjäser och det var skitroligt att titta på :P
Elsa: - Jag står här med min ehh .. maskulina mätare XD
Klockrent !

Sen redovisade jag och Elin resan till Nord irland, visade bilder och videos för ettorna och treorna .. hum ! Undra varför ingen blev förvånad när jag satt med fetaste godispåsen på en va bilderna ;) Fick reda på att jag ska redovisa om det på engelskan på måndag, pust !

Haha, efter engelskan så gick jag och Jennifer hem tillsammans .. hahaha ! När jag sen gick in på Årsta hallen så ramlade det stora isbitar ur luggen på mej och sminket satt nere på kinderna, kände mej jättesnygg verkligen !

Satt precis och läste stilrobins blogg eftersom paulina sa att han hade kommenterat en outfit jag hade på mej på BJ i somras ... Hahha ! - Får jag säga att din tröja är sönder utan att du slår till mej ? Hahah ^^
Tyckte det va lite roligt ja :P

Ringde frissan Petra idag och bokade tid för slinga och klippa imorgon, så imorgon försvinner utväxten och luggen blir lite kortare, för Mickiz ska inte göra några drastiska hårförändringar förrän efter studenten ...

Men nu ska jag gå och göra nåt annat haha ^^

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0