081123

Hej. Vad ska ni göra idag då ? Själv ska man plugga ! MÅSTE verkligen göra det .. Jag hade 2 uppsatser på svenska C:n som skulle in i fredags, ouch ! Och sen en uppsats till Arbetsmarknad för turism, ouch igen ! Så idag blir en pluggdag, skulle egentligen gjort PA med jen, men det får vi ta nån annan dag ... Känner mej lite smått stressad just nu !! :(

Förövrigt är jag ganska stolt över mej själv ! Det här va tredje helgen i rad som jag va hemma, eller aa förra helgen va jag juh inte hemma, men jag va inte ut iaf .. Åh ! Sakna Nord Irland och Comenius människorna <3
Men nästa helg så ska jag ut iaf, Janina ville till Teatern och se hur det va där, så då kör vi det ;)

Jag va juh på Twilight igår med Jen, vi skulle ha gått på 20.30 bion, men det fanns bara åtskilda platser till den visningen så vi tog 18.00 visningen ist .. Filmen va riktigt bra, men jag jämför den bara med boken (och de andra böckerna) och då är den inte ens i närheten av lika bra eftersom jag älskar Twilight serien och jag till och med tycker de är bättre än Harry Potter serien (!) Men jag rekommenderar verkligen filmen och att läsa böckerna ännu mer, är på fjärde omgången nu så, hihi !

Men nu ska jag gå och plugga

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0