081119

Godmorgon ... Sitter ensam i en datasal och har svenska c lektion .. ska skriva en analyserande text men vet inte riktigt hur jag ska börja ... Vad händer idag/ikvll då ? Nån som ska ut, det är juh trots allt lill-lördag ... Jag är ensam hemma ikväll så jag tyckte att M skulle komma, men jag vet inte om han vill det .. Börjar bli väldigt osäker och jag vet att vi borde prata men jag vill inte höra  svaren på frågorna ... :S Nej usch, får inte bli så deppig nu måste jobba ! BLÄÄ !!

<3


Kommentarer
Johanna

Försökte få tag på ditt nummer idag men lyckades ej. Undrade om du hade lust att hänga med till BJ ikväll. Ska dit med två herrar :).

2008-11-19 @ 22:11:07
URL: http://pinkysplayhouse.blogg.se/
Mikaaela

Jaha ! Men BJ har juh inte öppet på onsdagar längre .. De har juh abra öppet på sommaren på onsdagar :P

2008-11-20 @ 10:24:32
URL: http://minangel.blogg.se/
Johanna

Haha jo, vi fattade det efter många om och men. Kommer ivf aldrig befinna mig på People igen. Så vi drog till O'Connors :).

2008-11-21 @ 06:35:08
Mikaela

Hahhaha, vad är det för fel på people ? Du får väl följa med mej till Teatern nångång :)

2008-11-21 @ 16:30:02
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0