081118

Hej ! Hur mår ni ? Själv mår man bra, lite småtrött bara ^^
Dagen idag har varit no comments ! Orkar inte med skolan eller nåt just nu, vill bara ligga i sängen och mysa med honom men eftersom jag går i skolan och han jobbar så går juh inte det ... :P

Idag fick jag äntligen med mej nån att gå på Twilight med mej, och det blev Jenny, fast vi tror att det kommer va ganska läskig ! Jag tycker till och med att boken är läskig, men Volchok från OC är me .. han spelar James den onda vampyren :D

Men men .. Ska gå och fortsätta titta på Betty nu, sen blir det Desperate housewives, Christine och Brothers and sister :D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0