081104

Hallå loves !
Hur mår ni ? Jag mår bra, lite trött bara .. Skulle egenligen suttit i skolan nu men jag och Jen hade inget att göra på PA så vi drog hem ist, mohahaha ! Grymt skönt även fast jag borde plugga, ska göra det nu iaf lite .. Ska göra Comenius grejen, om exakt en vecka är jag påväg dit, sitter nog på flyget från London till Belfast då om jag tror rätt ^^

Vad har gjorts idag då ? Inget speciellt, har vart i skolan och tråkat, hade en ganska rolg Nk lektion, sexualkunskap är fortfarande roligt även fast vi är lite gamla :P

Nej, nu ska jag gå och göra lite Comenius grejer och läsa lite engelska bok ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0