Trött!

Shoppade igår med Janina, Martina och Jenny, det var mysigt  :) Och det var juh underbart väder också ^^ Shoppade inte så mycket, ska gå på stan med Mallan nästa vecka igen, och då blir det säkert mer shopping ^^
Men det jag köpte igår kommer det upp bilder på sen, sitter vid mammas bärbara så har inga bilder här :) Igår var jag och Jenny inne på Pure, hos min ansiktsbehandlare, Jenny skulle köpa smink, när vi var därinne så kände min ansiktsbehandlare igen mej även fast jag inte vart där på skitlång tid... Jenny var inte riktigt säker på vilken färg hon hade på foundation, men jag var helt säker på att hon hade light, så jag sa det, min ansiktsbehandlare ba: är du säker på det mikaela? och jag blev så förvånad, men det visade sej att min mamma hade vart där tidigare på dagen. ^^ Mamma hade berättat om min "roliga" praktik så hon frågade om jag fortf ville bli make up artist, och jag ba njae, jag vet inte funderar lite på och bli det du är.Och hon blev fett exalterad, det var lite roligt tycker jag. hon ba! JA! Men då kan du juh jobba här efter, och jag bara måste få tipsa dej om de bästa skolorna, för jag hade ingen att träffa, Jag ba ta det lugnt caroline det är typ ett år kvar.... :D Men men..

Senare på kvällen så åkte jag hem till Martina, Malin och Janina kom också... Och det slutade med att Gustaf och Alex kom också.Kom väl hem vid 2 inatt kanske :) Hade superroligt!

Nu är det inte lång tid kvar innan jag fyller år :D Yeeay!

Men men nu ska jag titta på tv och äta munkar :)
                                                                                                                                                                               <3



Kommentarer
Mina

Hej!

Det beror på att ditt inläggsfält(#content) för för stort för att sidospalten(#side)ska kunna få plats. För att fixa det gör du antingen inlägsfältet mindre eller hela bloggen(#wrapper) större. Man får fippla lite bland width-siffrorna för att få det att se bra ut. Hoppas du förstår och Lycka till! :)

2008-05-11 @ 09:38:32
URL: http://fagerfjolla.blogg.se/design
Malin

Va bra att du hade det roligt! hehe det hade jag med! Vi hörs senare, ring mig biatch <33

2008-05-11 @ 14:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0