TRÖÖÖTT!

Sorry att jag inte uppdaterar så ofta men jag har inte riktigt tiden att sitta vid en data nu för jag måste verkligen vara där för min tyska 24/7, det är lite jobbigt men jag har samtidigt rätt så roligt^^
Kommer på mej själv hela tiden med att tänka på engelska och när nån frågar nåt på svenska så svarar jag typ på engelska, haha! :D
Idag hade vi först våran guidning, det gick bra faktiskt! Sarah den lilla skitungen som börja skratta när jag skulle läsa min "del" som var biblioteket och jag sa att det var mina favorit plats i skolan! :D

hahaha, träffade också alla lärarna idag och hjälpte alla länderna med deras "exhibition", it was interesting.. Jag, Paulina, Lina och egentligen Janina (skolkare!!!!) hjälpte Tyskland och Frankrike, det var mennigen att de skulle dela på den störa vita skärmen, men det kunde de inte, för båda länderna blev tvungna att ha en egen (självklart)! Så båda Frankrikes representant (Dorothy) och en av Tyskland lärare (Patric) drog i mej på en och samma gång! Väldigt krävande, så jag har sprungit igenom skolan kanske en miljon gånger idag... Gick nog igenom cafét runt 20 gånger på abra några timmar! Men allt löste sej som tur va!

hahaha, jag bara måste berätta om en elev från italien, Antonello!! XD Han är så fåfäng så det finns inte.. Han sitter typ och säger ba look at my eyes, my face, my modelbody XD han beundrar verkligen säg själv XD Waay too much!


Nej men nu ska jag (och Feyza) gå och lägga oss, har varit en riktigt tuff dag! Men vi klarar det ändå! :D

Det åker juh hem på lördag så jag ska nog klara mej ;)


                                                                                                                                                 Godnatt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0