Today

Hello my dear bloggläsare :)
Hur har eran dag varit? Min har varit rolig^^ Va i skolan as usual, inte precis roligt, hade uppsats skrivande typ i historia, när jag var klar med det fick jag gå till Evis och få bussbiljetter till Comenius veckan, asså det är liksom på tisdag som min tyska kommer :) Får väl se hur det blir...
Fick också veta vad jag fick i engelska b nationella :) Fick VG, woho!! :D Fick ett hopp från MVG(!!) på det muntliga, VG på läs/hör och ett hopp från VG på uppsatsen, tillsammans blev det VG! Det gillar vi! :D Gick det bra för er?

Har inte hänt så mkt annat roligt idag, det vanliga typ... Gjorde klart guidningspapprena :) Skönt, då är det bara jannes grej och åsas två grejer att göra, men det fixar sej säkert XD

Nej, nu ska jag gå och titta på Systrar i jeans filmen ;)

                                                                                                                                                             <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0