Sommar sommar sommar...

Wiie, nu är det sommar! Det soligt och varmt ute. Men har inte tålamod att ligga och sola nu :P Så jag sitter på min lilla fönsterbänk ist, Malin vet vad jag menar ;) Mycket mysigare :D
Händer idag då? Inte mkt, borde egentligen åka ner på stan och köpa present till tyskan som kommer hit, Feyza, men gör det imorgon ist :P Ska ni göra då?
Mamma försökte lura med mej på en 9-hålare innan, men icke sa nicke, jag tänker inte gå runt o va uttråkad i flera timmar :P

Satt och titta igenom skottlandsbilder innan :D








Mickiz och Jannis

Cause we had the time of our lives and I LOVE you!
                                                                                                                                                                           <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0