OBS! deprimerande inlägg...

Ok, jag är ensam, eller åtminstone känner jag mej det..
Alla har nån FÖRUTOM jag!
Jag vill ha DEJ! men du vill inte ha mej, varför? Är jag så hemsk? Ful? Äcklig?
Börjar minnas förra sommaren nu när årets börjar närma sej...
Det började så bra men slutade i KATASTROF! Hur ska jag kunna slå förra årets sommar? Hjälper du mej? Nej jag glömde, du vill inte ha med mej att göra...


Har försökt glömma dej, har till och med trott att jag har gjort det, men på nåt jävla vis så har jag inte det! Hatar dej men samtidigt älskar jag dej, låter det troligt?

Jag sa att jag inte skulle bli sur, men det blev jag och är fortf, för du vill inte ha mej, vi var perfekta för varandra, jämlikar, men nej, inte enligt dej!

jag vill hata dej men kan inte! Blir bara irriterad på de som du gillar och faktiskt pratar med...
Snälla, gör så att jag hatar dej eller säg att du vill ha mej, klarar inte av det här längre!!!


                                     


                                           image77

                                                                                                                                                                      Trösta mej :'(



Kommentarer
milda

Älskling, jag vet hur det känns. Att älska samtidigt som man hatar. Jag vet att det känns som du är ensammast i världen men det är du inte, jag finns här för dig. Det lovar jag

2008-05-04 @ 21:44:54
annicaa

men älsklingen min. snälladu får inte må så här jag vill inte att du ska må dålgt för då mår jag dåligt om jag hade haft möjlighet att ta den skit du känner hade jag valt att ta den. du betyder mer än du vet om du är något speciellt. lova att försök att tänka posetivt. du är för vacker och underbar för att kunna må så dåligt. han är inte värd dig om han inte har innset att du är väldens bästa tjej och du är värd att älska mer än något annat. älskar dig du ska veta att du är bäst

2008-05-04 @ 22:01:45
Mickiz

tack mina älsklingar! Ni är bäst! äLskar er en massa

2008-05-04 @ 22:57:09
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0