Nya designen

har gjort om designen igen, min bild vill fortf inte komma upp däremot, men det skiter jag i.. Är nöjd annars, headern är på mej den här gången :D

Annars då? Jo, den här veckan är fullbokad.

Veckoplanering v.20

Måndag: Inge spec, hade tänkt träna, men skiter i det, ska köpa en bike ist :)
Tisdag: Läsa svenska häftet (som jag självklart har glömt i skolan) Ska träna
Onsdag: SKA TRÄNA!
Torsdag: Nationella i Engelska, Läs och hörförståelse. Får lön!! :D
Fredag: Lediga. Ska shoppa och äta med Mallan, och boka tid för piercing ;D
Lördag: Jobba :/
Söndag: Jobba :/

Måste få in lite fler träningspass nånstans också, eftersom Friskis stänger snart :(

Men men, nu ska jag lägga upp bilder på bdb, sen ska jag äta och sen åka och köpa en bike, men det kommer upp en dagens outfit när jag kommer hem :)

                                                                                                                                                                     <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0