Nu har de åkt...

Hejsan mina friends. ^^
Nu har alla från Comenius åkt hem, eller tyskarna skulle stanna i Sthlm en natt men alla andra åkte hem..
Igår var vi på utflykt, först till Forsmark (som var skittråkigt) sen till Öregrund och sist till Österbybruk. Resan var VÄLDIGT ROLIG... Mycket hann hända ;) Och det är ändå bara mina kompisar som läser den här bloggen och ni kommer få reda på det här ändå så... Jag "myste" med Antonello, ni vet italienaren ;) Jag fick även ett nytt smeknamn, "Paris", för Raphael och Semih tyckte jag var lik Paris Hilton XD Det är juh en förolämpning^^ Men Antonello kallade mej "My Paris" varenda gång nån annan sa det... Men Semih fick också ett smeknamn som inte precis var det snyggaste "Bad Girl" ^^
Hahahaha!

Och när Jannes fru sjöng/skrek så började alla skrika, det var inte många som tyckte det var vackert så mkt kan jag juh säga^^
Och juste jag fick en födelsedagspresent av Marc från Nord Irland, han är typ såå snäll! :D Ska söka till näste Comenius resa som är i Belfast i November, hoppas verkligen att jag kommer med, jag har nog rätt så stora chanser, HOPPAS HOPPAS!! :D

Nej, nu ska jag gå och äta chokladwienerbröd^^ Ska till Malin ikväll också, ska fira att hon fyller år imorgon (Precis som jag gör) fast hon ska ha ett eget kalas, får väl ha mitt lite senare i sommar ;)

På måndag blir det krogen också med Barbie och Anki ;)

                                                                                                                                                                          <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0