Helt slut!

Kom precis hem från dansen, att säga att jag är slut nu är typ en underdrift! Har hållit igång typ hela dagen...
Först cyklade jag till skolan, lekte bollplank på gympan när vi hade fotboll, sen hade jag en lektion i skolan, sen cyklade jag hem, var hemma några timmar och tog det lugnt, sen cyklade jag till friskis och väntade på Rebecca (som aldrig dök upp)  sen tränade jag ett pas på friskis, sen cyklade jag hem igen, och nu sitter jag här... Hela min kropp värker verkligen, det är skitjobbigt att skriva :/

Och imorgon är det nationella, orkar verkligen inte, men det är det allra sista för i år så, det klarar jag nog, hoppas jag!
Nä, nu ska jag gå och duscha och sen kolla greys :D
 Missa inte det!!
 
                                                                                                                                               Sov sött! <3


Kommentarer
Rebecca

Förlåt!!!!! Jag trodde inte klockan var så mycket när vi började köra, jag trodde jag skulle hinna tillbaka. Men det evrkar ju som det har gått bra ändå. ;b

2008-05-14 @ 20:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0