HejHej :D

Heej mina kära vänner! :D Idag har det varit en bra dag, spec i mitten när vi skulle ner på stan, det var det bästa ;)
Idag har vi varit med tyskarna HELA dagen, det är lite special men de åker hem på lördag, så det är bara att härda ut ;P
Jag fick min första dödelsedagspresent på posten idag, från min farmor och farfar, fick pengar, och det är juh aldrig fel ^^

Är verkligen skittrött nu, så vi ska nog gå och titta på film och sen gå och lägga oss, vi får se :)

I hope I will see you again tomorrow ;)

                                                                                                                                                                                    <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0