Hallooooo

Hallooooo my dear friends :) Idag har det vart UNDERBART väder ute.. :D Jag har skitsvårt att få färg på mej men idag har jag till och med bränt mej på bröstet :D :D
Tyskan kommer idag också^^ Ska vänta på Park Inn, för de som inte vet vad det är så är det ett hotell här i Uppsala, från klockan 20-21.30, nån gång där emellan kommer de.. fett drygt juh, men men.. Jag gick juh med på det :P

Idag är det bara 5 dagar kvar till min birthday, och det ska bli skitfint väder :D :D
Och det är bara 14 dagar kvar till skolavslutningen, det gillar vi! Fick mitt sommarschema till jobbet idag också, ska abra sitta i kassan, vilket är skönt för då slipper jag frukten ^^ Ska jobba ca 120 timmar på hela sommaren, och det är juh inte alltför dåligt ;)

Aja, ska gå nu
                                                                                                                         <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0