Det är synd om mej, iaf lite.

Ok, skulle egentligen vart på friluftsdag idag i Sunnersta backen men ist sitter jag hemma i soffan och tittar på Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko...
Och vill ni veta varför jag sitter hemma?
Jo, imorse gick jag upp och skulle tvätta piercingen, så stod jag i badrummet och kände hur jag började må illa och bli yr, så jag sätter mej ner, sen vaknar jag upp på golvet helt kallsvettig, hade svimmat men kommer inte ihåg vad som hände... Så jag ställer mej upp igen och fortsätter tvätta piercingen, så blir jag yr igen och sätter mej ner, sen vaknar jag ännu en gång upp på toaletten... jag hade svimmat IGEN! När jag tittar mej i spegeln efter att jag svimmat andra gången så ser jag att jag blöder från hakan, går ner till mamma helt förstörd, skakar och kallsvettas och tårarna bara rinner...

Så det var min händelserika morgon, usch! Mår fortf inte helt bra.. Vid halv 9 så gick jag och mamma till vårdcentralen för att de skulle tejpa mitt hack som jag fick i hakan när jag ramlade... Tror att jag slog i duschkanten :/ Fast jag vet inte vad som hände eller varför... :(

Så nu har jag iaf värsta tejpbitarna mitt på hakan! Ser hemskt ut, men vad kan jag göra liksom, och varenda gång jag pratar eller äter eller rör munnen överhuvudtaget så börjar det blöda i hakan :(

 Usch!! Men nu ska jag titta på Nostalgi filmen...
                                                                                                                                                                      <3


Kommentarer
Malin

Fan va läskigt! Hur mår du nu?

2008-05-21 @ 14:59:07
Mickiz

Jo, inte det roligaste precis, men nu mår jag bättre, gör ont i hakan bara, spec när jag äter eller pratar eller rör på den överhuvudtaget för då börjr det blöda igen :/

2008-05-21 @ 20:14:13
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0