Design

Ok, jag är klar nu tror jag, såvidare mina få läsare inte har några invändningar?!
Vad säger ni? Är den okej, eller nåt jag ska ändra?

Idag var det nationella i matte B, och fy helvete! Alla frågar hur det gick men jag vet inte, kan inte riktigt avgöra det, så kanske vissa säger emot och säger att det känner man juh, men tänka sej att jag inte gör det...
Shit, vad fint väder det har varit idag, helt underbart! Vi har varit ute nästan hela dagen, och mina kära kompisar tycker att jag ska bli akrobat XD

Nej, nu ska jag lägga upp bilderna från idag på bilddagboken. www.mickiz.bilddagboken.se om du vill se bilder :)

                                                                                        <3 


Kommentarer
Amarisa

och jag har nationella i matte på engelska :D

perimeter, adjacent, equivalent triangles osv..

2008-05-09 @ 20:59:46
Mickiz

Fyfan! Och jag som inte ens fattar matten på svenska :/

2008-05-10 @ 19:43:58
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0